Nyt fra SFO’en

Sommeren er endelig over os, og vi kan se tilbage på et rigtig dejligt skoleår, som nu snart er slut. Trods diverse udfordringer med Corona er det alligevel lykkedes os at have et dejligt år med mange gode aktiviteter. Perioden med Corona lærte os at tænke ekstra kreativt i løsninger, og vi fandt mange nye måder at være sammen på, og nye aktiviteter spirede frem. Vi slutter året af med at have fuld gang i alle vores spændende projekter, diverse overnatninger på skolen, spiseaftener, ture i svømmehallen, ture til stranden, forhindringsbaner, gokartløb, rollespil, rundbold, fodbold, skovture osv.

Alt i alt er et super dejligt år gået. Nu ser vi frem til en dejlig sommerferie og herefter starter vi op igen. Først tager vi dog en tur på Vilde Vulkaner i Vordingborg og slutter året af med en hyggelig uge i Spor 4.

Rigtig god sommer 😊

Tina Meyer Mortensen