Opskrivning

Hvis du er interesseret i at opskrive dit barn i vores vuggestue eller børnehave, bedes du udfylde opskrivningsblanketten nedenfor. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 40 11 53 59 eller tlf. 41 90 97 48.

Hvis du er interesseret i at opskrive dit barn i skolen, bedes du kontakte skolens kontor på tlf. 48 79 41 53 for mere information.

Udfyld venligst vores opskrivningsblanket, ved at klikke her

Opskrivningen gælder fra den dato, hvor vi har modtaget gebyret kr. 400,- pr. barn.
Gebyret kan indsættes på reg.nr. 4319 konto nr. 12081081. Gebyret returneres ikke.

Vi har stor søgning til både vuggestuen, børnehaven og skolen, hvilket vi er meget stolte af og glade for.
Derfor er det vigtigt, at du indmelder dit barn så tidligt som muligt.

Søskende og personalets børn har fortrinsret. Dernæst afhænger optagelsen af opskrivningsdatoen.

Skolen tilbyder skolekort til transport mellem hjem og skole. Læs mere her.